Fettsugning

hej och hålla xD jag börjar ju komma igång nu ju xD

ne men elli ( min andra hälft xD ) gav mig ett mycket intressant ämne :O nämligen fettsugning... 

hmm så vad är då mina tankar om detta?? 
hmm... jo enligt mig är det ju självklart upp till varje person. finns vissa som behöver det för sin fysiska hälsa och kan inte göra det på något annat sätt. men vad ska man säga om de fina skådespelarna som äger mer pengar än vad de gör av med... hmm... 
1. de flesta är redan pinnsmala (så varför lixom? :S)
2. de ska vara förebilder... det visar ju inte direkt en bra sida att gå och göra en fettsugning och sen visa upp "titta vad smal jag är, och allt gick till på en super dyr och inte alls farligt sätt. men ni har inte råd med detta så ni unga tjejer, gå istället och ät inget och träna tills ni bler helt lealösa för då blir ni som jag... fast på den hårda och ohälsosamma sättet som inte e bra för er" det låter väl rättvist?? :S NOT!


jag tycker att det här med fettsugning bara för att "passa in" är fel... för tänk efter, hur mycket passar man in när man ser ut som skådisarna?? hmm... 0.02 % kanske är som dem... så passa in?? hmm tänk människor :O

fettsugning är bra i vissa fall... men förödande på andra sätt så nu kan man ju fråga sig... vad är rätt??
och har ni tänkt på att alla vill vara som "kändisarna" men kändisarna mår ju bara dåligt hela bunten... de flesta av de grejer som sägs om dem är att de har gjort bort sig eller visat sig på fel ställe eller något. så vad e det att sträva efter?

så ni som mår dåligt över att ni inte är som dem eller ser ut som dem... ta en titt i spegeln, den som kollar tillbaka det är den du är och du är vacker! skapad helt unik precis som du ska vara!
det var så du var tänkt från början!

så det så! :) 

hmm... detta ämne spårade ur lite haha xD men det gör inget ^^ så nu har ni fått lite tankar av mig, eller vad man ska kalla det ^^ såhär kan en text se ut ^^ jaja lite från mig i alla fall :)

// sandrich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0