hello there ^^

hej idag är första dagen på den här... hmm bloggen xD asså bara för att göra lite regler för denna bloggen nu då xD

1. i denna bloggen kommer jag skriva lite vad som faller mig in så som tankar, dikter, diskutioner osv ^^ kanske någon gång då och då saker om mig xD men blir nog inte ofta haha xD

2. jag kommer nog långt ifrån skriva här varje dag xD har allderles för mkt att göra xD

3. denna bloggen ska bli något av en blogg typ för alla ^^ så har ni något som ni vill ska publiceras så skicka det till sasa_ [email protected] och skriv också namnet ni vill att det ska publiceras under ^^ om det skulle vara så att ni folk addar mig på msn så är det okay så länge ni inte beter er som idioter haha xD då blir det blocken som gäller ;)

4. saker som ni skriver ska hålla sig innanför ramarna! lika bra att säga det från början ;) men jag litar på er så det e lugnt xD 

ja det var väl de flesta reglerna xD hör av mig om det blir fler regler ^^ 
ska bli jätte roligt att blogga med er ^^ 

bye! <3

// sandrich :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0